tooooorsdag

snön håller på att smälta bort och det är blött överallt :( och snart ska jag ut i äckelvädret oxå..
har bara kundpass i skolan idag, hoppas jag får nån kund som inte är så bongstyrig :) efter de ska jag leka frisör igen, för då ska vi färga saras utväxt, hoppas vi kommer på nått bra sätt att göra det på (a) 
jag och ploppy joggade igår (!) på morgonen :O hurt. vi kanske hinner med en jogg idag oxå, vi får see (:
nu måste jag byta om och borsta tänderna, puss!<3



jag älskar dig sara, och ingenting kan ändra på det, glöm aldrig det. <3

Kommentarer
Postat av: Sara

förlåt att jag är krånlig (a) :$



Älskar dig massor!

2008-11-27 @ 17:18:01
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0