we will wear a reflex

jag har ätit sushi! :O för andra gången i mitt liv, och de va inte ens äckligt :) de va ganska gott faktiskt! fast att äta sjögräs är väl inte jättemysigt men..
iallafall, blev väckt klockan åtta imorse :( men fick iallafall vakna med världens bästa :)
 har varit på gymnasiemässan idag, de va mycket folk och så, men jossa hittade iallafall lite olika skolor, så de blir nog bra! sen blev de lunchi i stan med mor och syster.
kl 4 åkte jag till alvik och mötte upp en söt bästis, vi åkte till västermalms gallerian och sen till stora mossen och köpte den omtalade sushin, rå fisk alltså. nu har vi ätit den och ska nu spatsera till ica för att köpa ingridienser och hyra film. vi ska baka ananaspaj, alla som är snälla får smaka (a)
imorrn ska vi upp tidigt så de får bli en hemmakväll, kanske kommer min söting och hans vän och sällskapar sen, eller kanske inte, vi får se liksom :) nu ska vi ut i skitvädret, men först ska soerens.blogg.se blogga :) puss<3 


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar dig (och sushi! ^^)



<3<3

2008-11-16 @ 21:04:00
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0