7 oktober

jag går ständigt runt med dåligt samvete för att jag är en dålig bloggare! men nu ska de bli skärpning:) som tur var bloggar ploppie och vi ska försöka att blogga lite ihop!

igår var den hemskaste dagen på hela veckan, men när den är avklarad så blir allt bra och inga jobbigheter kvar! så idag var de tisdag och vi hade sovmorgon och började tjugo i tio.. först joggade jag och nosi och de var grymt jobbiiiiigt men vi är så duktiga så fastän mina öron frystes bort och knäna var helt röda! men vi överlevde och jag kutade hem och åt och duschade och kutade vidare till skolan där de blev frulle nummer 2 med de söta vännerna! sen hade vi engelska och de var engelskatal.. en del var ju bättre än andra om man säger så.. och en del var lite läskiga så man får nu hålla sig undan i framtiden! sen lunch och jag var definitivt inte hungrig eftersom jag redan ätit så mycket inom loppet av två timmar men vi åt lite och planerade lite födelsedagar;) och sen var de lång lunch och vi loggade in på playahead och kollade på birks foton och fick oss ett par goda skratt.. alla typ bråkar om honom, alltså alla småtjejer som kommenterar hans bilder:P sara behöver då inte bråka, hon är omtyckt iaf.. dock nästan fyra år äldre. hihi!
sen hade vi iaf klassråd och vi bråkade lite och jag och tina pussades lite och en del hade halsdukar på huvudet och så som de brukar vara. sen matte!!!!!!!!!! och jag fattar nada och man ska skriva saker på grafritaren och måla en graf och ta reda på f(4) då de är en derivata x upphöjt till 3 genom h och sen finan svaret 50 och sedan trancea på miniräknaren och sen sätta in resultatet i en formel.. man ba ööööööööööööhh.. sen blev läraren sur på mig och sa att jag var konstig och att min framtid var bakom ett skåp eller nåt sånt. då grät jag lite glädjetårar och sen slutade vi.

aa de var min tråkiga dag som var ganska kul. imorgon är jag ledig av någon konstig anledning men jag tycker de är ganska bra:) så då ska jag plugga och sen ska min vän plopp klippa mig!!!!!!!! kanske vill klippa lite kortare lugg men ändå inte hel lugg lixom....... hm....

klockan åtta donken med nittioettorna!!!!!! längtar<3 hoppas alla kan, var typ 6 månader sen som ALLA gjorde något tillsammans!!! eller iaf länge sedan!!!

nu ska jag äta något!! hejdå::)):):):):)):)

Kommentarer
Postat av: V

du är bäst ploppie<3

2008-10-07 @ 15:17:06
URL: http://victooria.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi är bäst ihop älskling!!!

cyklar förbi dig tjugo i:)

2008-10-07 @ 16:38:49
Postat av: Sara

Väldigt! Du VAR det också älskade Tutt! <3

2008-10-07 @ 16:44:43
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, han har btw blockat mig XD Not so loved? ;) Haha.

2008-10-07 @ 17:43:49
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nämen ojdå:o varför då tror du käre tutt?

2008-10-07 @ 19:27:00
Postat av: Sara

Sv: Jag med! :D <33



Tutt - Jag tror han insåg att han inte kan få mig.. Kan inte vara kul.. :( Haha xD

2008-10-08 @ 00:01:12
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0