helg

hej, nu är de äntligen fredag! veckorna går supersnabbt och de känns som att det är helg hela tiden. Iofs går helgerna väldigt snabbt också.. men men.
Denna helg kommer bli väldigt trevlig känner jag på mig, fem av sex nittioettor ska till millas land och mysa järnet! (chrisse kunde tyvärr inte följa med vilket är väldigt TRÅKIGT!! men sånt är livet.. vi kommer sakna dig)

Några bilder från förra året tänkte jag säga, men de var ju i våras vi var där:) ¨

(okej nu har jag försökt typ en timme med att få in bilderna men de total vägrar.. så nu orkar jag inte..)

vi kommer iaf ha det skit kul och chilla och prata och spela kort och laga god mat och bara chiiillllaaa i stora tröjor och mjukisar och mina fina röda trosor!!

nu längtar jag tills bananis ska hämta upp mig och sen ska hennes mamma/pappa/någon skjutsa oss hem till milla:) läääängttiiii! hoppas de andra två överlever på tåget och kommer fram välbehållna!!! hihi

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0