hemmi

nu är jag hemm efter en mysig helg i leksand hos mina bästa kusiner! vi har varit på marknad i regnet, kollat på lilla melodifestivaln, svensson svensson, beck, ätit godis, god mat, bokat resa till turkiet(!) och sånt där mysigt som vi brukar göra :)

ikväll skulle jag träffat 91orna, men de blev inget av med det så jag ska sitta framför tvn hela kvällen typ, gossip girl, ensam mamma och hål i väggen får de nog bli!
nästa helg åker vi till tungans land, de kommer bli super och på tisdag ska vi boka tågbiljetter, och planera allt vi ska ha med, typ vad för mat och sånt. :)
hoppas vi slipper sitta där väskorna ska vara på tåget den här gången :D och hoppas att inte vädret kommer suga lika mycket som de gör nu, man bli ju ledsen nästan.. !


hit åker vi i sommar, härligt!

nu ska jag snart få mat oxå, jag har bestämt mat så de blir ju gotti :D puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0