hih.

måndag, och vi hade afrotema hela dagen, de va väl ganska intressant, men lite vääl mycket info på en gång, min hjärna bubblar över typ. och sen en matte lektion på det, de gick inte. fick ett halvt tal räknat typ, men de gjorde inget för vi hade kul och emma grät och så. fast de va inte ledsentårar, hon grät för att hon skrattade så mycket, åt sig själv, hihi.
kom hem till en söt mormor och hon ska sticka en mössa till mig, jippi! joggade med plopp och sen fick jag god mat.
följde med familjen till ica maxi, stretchade jossas ben, och nu sitter jag här och ska snart måla naglarna! 
imorrn bitti blir de ännu mera hurt och sen till kurtan och kolla benen. får se om jag orkar åka till skolan för en endaste lektion. men kanske om jag är duktig! 
sen ska jag träffa 91orna och vi ska planera helgen som ska spenderas på millis land, så mysigt! vi ska skriva inköpslista och sånt :) hihi.
skolfoto på torsdag! hjälp.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0