höstlov nästa :D

japp, idag är de kvällspass i skolan, och imorrn är de studiedag, så när jag kommer hem ikväll har jag liksom lov, hur najs är inte de ? :D
hade praktik hela dagen igår och de va ganska okej, la inpackning på jenny och en toning på en av frisörerna, så de va ju kul. mötte upp sabina efter och vi åkte direkt till dansen!
sen hamnade jag och sara på ku :O skulle gå dit och lämna ett ledar kontrakt (?) och så kom vi på att de va ju ku, så vi gick in och sa hej till alla söta som var där (:

imorrn är de fredag och då ska jag leka med mina bästa, får se vad vi hittar på för kul :D
men nu ska jag föna håret, sminka mig och byta om, sen dara jag till skooolan, puss!<3


och de finns inget som kan ändra på det, du är bäst.


Kommentarer
Postat av: Sara

<33

2008-10-24 @ 16:30:40
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0