höstlovsnos

Jag har återigen varit en dålig bloggare:P men jag har haft annat för mig!
Det är jätte kallt ute och jag fryser alltid jätte mycket om händerna, nosen och öronen, som tur var finns det ju vantar och mössa.. men nosen förblir kyld.. och röd därpå! man ba kul!

Imorgon är det sista dagen och sen loooooooovvvv (sjukt skönt) börjar 9 och slutar 11 och sen ska jag vara med kattilito och lollo och på kvällen med 3 av världens bästa nittioettor (de andra två ska till frankrike och ha kul) men vi här hemma ska också ha massa kul och imorgon vet jag inte vad vi hittar på, förhoppningsvis något! hihi

jag tycker att vi har varit lite ohurtiga på senaste tiden.. inte blivit så mycket av med joggingen.. men de ska de bli ändring på. typ hurta varje dag på lovet då vi är hemi boo??

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tyckte den var rätt najs hörru ;) <33

2008-10-23 @ 21:04:45
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: victoria

hihi självklart nosi, jogga varje dagi :D älskar diiiiig

2008-10-24 @ 00:15:15
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0