höstlovstorsdag

publish me hackar massor:( men nu kom jag in!

idag tror ja minnsan att någon snygg människa har namnsdag, undra vem! så idag har jag först varit hos optikern för typ femte gången under en månad, de gick bra och jag beställde nya linser och såå. sen när jag kom ut ösregnade det och blåste massor så jag blåse typ iväg. och snart kommer de säkert bli snö ocksååå! plus att de var massa förseningar idag i tunnelbanan så jag kom vilse och tog fel buss och kom någonstans och åkte tillbaka och frös:( sen lite senare träffade jag en tjej som faktiskt också har namnsdag och vi hade namnsdagsfika och drack te/kaffe och åt sådana där bakelser typ med massa smet inuti som är jätte smetig och man blir jätte mätt av. de var iaf jätte mysigt och sen kollade vi på skor och sen åkte vi hem.

nu är tuttinos i gbg, hoppas de har de bra.

ikväll har jag gjort nada, men de kanske bara är för att jag ska upp om 7 timmar typ. halv fem.. men jag ska åka bort imorgon, de är därför! till bryssel eller belgien eller både och typ! hoppas de blir trevligt, tror de har god choklad iaf:) men tror vädret blir regn som här typ! usch!

nu ska jag nog äta något så jag inte vaknar med kurrande mage för de är så jobbigt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0