javisst

hellu, mycket lyckat kväll igår med alla nittioettor utom plopp och tung (saknade er!)  men vi hade jättetrevligt :) 
tror att lito fotade en del, så kanske kommer upp lite bilder om ni har tur :D kvällen slutade iallafall med att jag och sara gick hit och somnade på en halv minut typ, och nico och lito gick till nico och sov :)
och ikväll kommer ploppiie hem oxå, så vi kanske ska joggi, och så ska vi såklaaaaaaaaart  se ensam mamma söker :D

och nu måste jag plugga matte :( kommer nog antagligen gå sämst men jag ska ge de ett försök :D ska ha räknat 10 sidor till imorrn, lycka till.
sååå, matteboken nu, puss!


Kommentarer
Postat av: isabelle

hej!

titta gärna in i min blogg. jag säljer kläder, böcker, filmer och skärp som mest ligger och skräpar här hemma eftersom att jag inte använder det.

direktlänk:

http://saelis.blogg.se/2008/october/kom-och-kop.html

2008-10-20 @ 13:28:03
URL: http://saelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0