nosen som är hemma i stockholm

idag vaknade jag jätte tidigt, typ klockan nio! hade ställt klockan på tolv för att jag behövde gå upp då, men icke. så de var bara att börja läsa engelskaboken och jag kan inte påstå att jag förstår mycket av den!:P jag har ätit frukost och nu sitter jag och svarar på frågor om en svenska text som är jätte konstig och de är inte mycket jag fattar av den heller:P

klockan två ska jag iaf möta upp miljonären i staden och sedan lär de andra droppa in lite efter det! och jag är lixom inte jätte pank så något kanske jag kan köpa:) hoppas!

jag längtar till ensam mamma söker

anette_barn_190.jpg anette_barn_190.jpg anette_barn_190.jpg

men jag måste ändå säga att jag längtar ännu mera tills nästa helg då vi ska till rumpis land:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0