onsdag

onsdag idag, och de betyder apu, dans och bonde söker fru!
praktiken gick ganska snabbt och jag gick hem två timmar för tidigt (a) de gjorde att jag hann hem och äta innan de va dags för dansen, och de va ju najs. mötte upp sabina och de va trevligt och hon berättade om sin london resa, verkade som att dom hade haft väldans kul :)
har precis kikat på bonde söker fru och jag älskar de för det är bäst. har spelat in så ploppy ska få se, snällt va?

imorrn är de kundpass, typ lite halvjobbigt! men hinner bara med förmiddagen för efter lunch ska jag ge bup på astrid lindgrens en till chans. och om de visar sig att de blir dåligt igen så ger jag upp på det där. då har jag faktiskt försökt flera gånger, de får räcka.

jag är en konstant trött människa så ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt, pusss!<3


Kommentarer
Postat av: Sanna

HAHA bonde söker fru, du är för söt<3



Varför ska du till bup? Var de oförstående första gången eller? :o

2008-10-16 @ 15:18:58
URL: http://kiwifrukter.blogg.se/
Postat av: tungrump

hur lyckas ni va så snygga?

2008-10-16 @ 22:07:21
Postat av: V

vi lär av den bästa tungi ! :D

2008-10-16 @ 23:00:03
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0