picture perfect

fredag, äntligen! den här veckan har varit jätteseg och jag är typ lycklig att det är fredag nu, förutom att jag har lite dåligt samvete att jag skippade engelska lektonen idag, men antagligen märkte han inte ens att vi inte var där :D
och vad gör man inte för några timmar i stan med sina galet braiga vänner? (även om en är ganska seg.. men henne älskar vi ändå :D hihi)
köpte ääääntligen min fina bh, wihii. har fikat med mammi nu och när pappa kommer hem ska vi göra en tacopaj, hoppas på att den blir god! sen ikväll ska jag mysa gärnet med erika och sabina, va sjukt länge sen vi gjorde de så de är efterlängtat! vi ska kika idol och prata maaaaassa :)
och imorrn blir de nog fest med 91? :)

nu ska jag måla mina naglar röda eller svarta.


liiiiiiiiiiill<3 puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0