gos.

När vi kom till skolan var lektonen inställd eller nått, kuuuuuuuuuul. så vi satte oss i biblioteket en snabbis och gjorde styrkeläxan och sen åkte vi hem! har precis ätit lite lunch och skrivit projektarbete och ska snart räkna lite matte om jag är duktig..
vid halv tre ska jag åka mot bandhagen och ha styrketräning, möter upp tungan på vägen oxå, hihi :) sen blir de ju då styrketräning med mill, jessi och lisa :)
om jag kan ta mig hem efter de så ska jag baka pizza med familjen, gottii :) sen kommer nittioettorna minus chrisse hit och myser och kikar på idol! :) chrisse kommer vara lite saknad :(

när jag kom hem så möttes jag av en söt liten hund som ville gosa! hihi.. älskling liksom<3



matteboken nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0