helg

nu har nosi redan skrivit allt om helgen redan:) men de var en lyckad helg, blev nollad ett år för sent i fredags, stressade hem med mjöldeg och såpa i håret och sprang hem till två mycket snygga tjejer som jag tillbrinade kvällen med ute i en skog i en stuga med chrisses vänner! ett tag på vägen hem var vi lite rädda och vi lyckades beställa fyra taxibilar, men behövde bara en.
ett av mitt, chrisses och vicos största intressen är att fyllefrossa, dvs äta massor påvägen hem: vi åt massor med knäckebröd med smör, äpple, godis och choklad från selecta automaterna, glass från donken och pommes från någon kiosk! vi älskar mat helt enkelt! sov jätte skönt i friggan, verkligen as skönt!
dagen efter och halva söndagen var rumpafton, dvs chill hos milla (som ploppie redan skrivit) och de var supermys, vi spelade tecken, jag och sara mot vico och milla, vi fuskade massor men förlorade ändå stort. vi har även tittat ut snyggaste tröjorna som vi tänkte köpa, alltså alla nittioettor! typ 400 spänn nästa månad, hoppas alla är med på det! vi får kolla tillsammans någon dag..

idag har jag även kollat massa resor:) de svåra är att hitta rum/lägenheter för 6 pers, men de finns en del. borde kanske boka innan de tar slut? även ganska svårt att hitta billiga:( men alla kan ju kolli lite och sen får vi prata ihop oss!! apollo är brai:)
har joggat idag också, vi slog rekord och tog till bryggan. är så jävla skönt att jogga, är beroende! ska köpa lite mera utrustning bara så kommer de gå vägen för oss! hihi

sedan vandrade jag hem till vico igen efter middagen för att kika tv:) bonde söker fru blev de tänkte jag skriva, men menar ensam mamma söker. sjukt bra tycker vi! längtar till bonde söker fru börjar.

nosarnas topp tv:
1. bonde söker fru.
2. ensam mamma söker
3. girl mets cowboy
4. frusna män söker kärlek

asså det är livet:)

nu ska jag sitta lite vad datorn och läsa alla bloggar och sen ska jag sova, de är en lång dag imorgon:)

älskar 91orna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0