helgi slut

tjo nos!
helgen har jag spenderat i örebro/på landet. i fredags var det begravning och de var sorgligt och tråkigt:( sen fika och så! på lördagen övningskörde jag, var på bio och ja inget mer intressant. och i söndags (idag) åkte vi hemi! och annars har jag bara tagit det JÄTTElungt och sovit massor och så!
idag när jag kom hem åkte jag till vällingby för att köpa en kjol, men det visade sig att den var slut i min storlek och sara hade vart där och köpt den:P jag får leta lite till och annars får jag sno hennes någon dag! den är superfin iaf.

sen var jag även hos vico och kollade när hon slingade sara, och de var inte glada miner där inte då sara icke hade tvättat håret och de var tovigt och svårt att dra ut slingorna från hettan! jag såg inte resultatet då jag var tvungen att vandra hemi innan:) sen var det mat och ensam mamma söker hos ploppie! vi har våra favoriter och de är lixom världens bästa program:) 8 oktober börjar bonde också, längtar massor!!
vi har även gosat lite, pratat lite semester och kommit fram till att vi är perfekta noskompisar<3


kan inte bli bätte hurrni.

fyyyyyyyy på chrisse som inte kan följa med till millas land:(:(:(:(:(:(:( kommer sakna dig ju! men jag längtar iaf för vi kommer nog ha det supermysigt tjejer!!! var SJUKT länge sedan jag träffade chrisse.. milla&nico var också ett tag sedan. tisdag kanske?

måste även tillägga att jag inte alls har de minsta ångst för att de är måndag imorgon!!! vet inte varför, men kanske för att de är en chill vecka och vi inte har någon engelska på hela veckan:)

Kommentarer
Postat av: V

jag älskar dig nosi

2008-09-28 @ 23:05:05
URL: http://victooria.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag hade visst tvättat håret.. -.-'

Hade bara inte haft tid att ha i balsam (a)

2008-09-29 @ 15:04:45
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

juste!! de stämmer faktiskt:) men det blev nog bra!! lägg upp bild på bloggen:D

2008-09-29 @ 17:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0