hurting nos!

Idag börjar jag 09:50, exakt om en timme alltså!
Men hurtiga som jag och ploppie är gick vi upp redan halv sju och joggade:) fast just nu är de grymt jobbigt.. vi kanske håller på att bli förkylda typ? så nu ska vi chilla någon dag!

Första lektionen är engelska, och jag har inte gjort läxan, jobbigtjobbigt! kan bero på att jag inte fattar något. som ploppie kanske skrev blir de ju inget i helgen, tråkigt.. men vi har bokat in en ny helg, längttttttar. de dåliga är ju att vi nu inte kan fiska kräftor.. men de kanske blir en hårhelg eller något som sist, då kanske jag kommer behöva färga eller klippa! och typ hyra en boxi!!!

puss

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

din header är den mest unika jag har sett

2008-09-03 @ 09:05:00
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0