i guess it's up to me

idag på lektonen ville jag bara avlida och dö, nästan iallafall. permenanetrullning dödar mig. det är rena tortyren..  :O men lyckades rulla ett helt huvud iallafall.
sen fick jag skippa matten för att hinna till ks. mötte upp pappa utanför och fick sen springa in. de va som de brukar, och ja, nu ska jag skärpa mig, för min egen skull.
har precis fått mormors goda raggmunkar och ikväll blir de idool, jippi
imorrn blir de skola (är inte ledig på tisdagar längre!) sen ska jag och milla och alla som kan träffa chrisse(<3) eftersom att det va ungefär 3000 år sedan sist, inte okej! sen blir de ploppning med film och och sånt där.


niornas bal

puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA gud vad små:O till och med min lugg var liten!!

ploppie du måste klippi mig snart:)

älskar dig!!!

2008-09-29 @ 18:05:47
Postat av: V

hihi typ mininosar :O

älskar dig med !

2008-09-29 @ 18:37:29
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0