jag är sjuk.

och de suger. tvingade iallafall upp mig själv vid halv sju imorse med galet ont i halsen och igen täppt näsa. ville ju inte missa jossas första danstävling! jätteduktig va hon :)
sen kom jag hem och la mig i sängen och somnade pang bom med feber och allt sånt otrevligt som här förkylningar till.
blev väckt av telefonen och gick upp och la mig i soffan istället, har i stort sett inte rört mig härifrån på hela kvällen.
skulle ju haft massa kul med sabina och erika ikväll, men icke.. en annan gång får de bli!<3

imorrn mååste jag vara lite bättre, för jag ska orka plugga och sen är de släktmiddag som gäller. och så ska jag städa oxå.
idag älskar jag nässpray, vad skulle man göra utan de när man är förkyld!? dö nästan..'



+tungi<3
nittioettorna är sjukt bra. godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0