kramis snarti

de är tråkigt att blogga, men ibland måste man för att tillfredställa nosarnas behov.
idag är den jobbigaste dagen i skolan, men den var inte så jobbig idag:) började med att jag och ploppie gick upp klockan halv sex och skulle jogga, hurt men kallt och extra duktiga! sen gick jag hem och drack te och tvekade om jag skulle vara hemma eller inte..... men de slutade med att jag gick iaf. och som vanligt när jag är lite sjuk och går till skolan så blir jag frisk:) och sen hade vi håltimme och lollo hade bakat bullar och mina pormaskar blev klämda, då blev jag glad och röd:( sen som sista lektion hade vi livskunskap och de är ganska chill och man får sitta och prata om sig själv och vad man tycker om och vad man är bra och dålig på. jag tycker de är MYCKET enklare att komma på sådant som jag är bra på och sånt som gör en glad än sånt som gör en lessen och sånt man är dålig på!! sen slutade vi och de var lite kallt och jag åkte hem och gick hem och kom hem och lagade mat och nu äter jag och snart ska jag cykla till milla!!!!!!!!! vantar och mössi. jag vill jogga, man blir typ beroende.. jag behöver plugga matte.
idag fick jag lön.
jag vet inte om jag ska behålla byxorna eller icke?
jag behöver nytt smink.
de var jätte kul idag på gympan!!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0