lalala

idag är de söndag, söndagar är ganska sköna :)
sprang imorse och de va skönt men mina ben gjorde jätteont.
sen åkte jag med mammi och pappi till vällingby och sen till bromma center, dom köpte mig en ny mobil, gladi:D dom är faktiskt bäst.
när vi kom hem åt vi lite lunch, sen messade sabina och frågade om jag vill ta en fika, och de ville jag såklart. så vi åkte in till stan och satte oss på chokladbollen, mysigt cafe! hade sällskap med ploppis och hennes mor på tunnelbanan oxå. men jag och sabina hade iallafall jättemysigt och pratade på om allt i flera timmar! sen kom jag hem till en god tacosmiddag med familjen, mysigt värre, sen satt vi såklart bänkade framför ensam mamma söker, är de inte de bästa programmet? :D looove it.
nu blir de snart sängen, ska läsa lite svenska och sen sova sött!
godnatt och sov gott och sött och bäst.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0