löööördag.

jag och jossa cyklade till ica och skulle köpa godis igår. plötsligt kommer de fram en snubbe till oss.
han: hej!
vi: hej..?
han: är ni systrar?
vi: aa
han: de syns.
vi: hehe okej
han: ni liknar varandra!
vi: aa, vi vet.
sen lite senare vid kassorna.
han: kan du gå och växla min femtio lapp till.. ööh.. fem tior?
jag: ne de kan du väl göra själv?
han: meh! fett taskigt!
jag: hehe, lite..
sen gick han bort till sina kompisar och sa typ: hon där borta är fett taskig!
man ba tjo?

men iallafall, filmen va dålig.. men godiset var gott :D
har precis ätit lunch och innan de var jag på bauhaus med mor och far och köpte till smått och gott typ :) ska snart hoppa in i duschen tror jag, och sen om jag är duktig kanske plugga lite, men antagligen inte..

jag har världens träningsverk, jag skojar inte, kan inte ens gå som en normal människa. jag hoppas att milli och jessi fortfarande lever :D
puss<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, klockrent! xD

2008-09-13 @ 16:31:42
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: tungi

haha jag lever men de är fanimig inte lätt o röra sig :p

2008-09-13 @ 17:12:03
Postat av: tungis!

haha skoja inte, min rumpa döööööööödar mig :P

2008-09-13 @ 17:27:38
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0