nittioettorna.

i helgen har jag fått träffa alla nittioettor utom en!
i fredags hade vi första kundpasset i skolan och jag trodde att jag skulle svimma och dö men de gick bra och jag fick färga en trevlig kvinna typ. hon blev nöjd och jag blev gladi :)
efter skolan blev de hem och äta sallad med jossa och chrisse, sen göra sig ordning i snigelfart, träffa ploppy och sen försöka ta sig till saltsjöbaden där vi skulle på kräftskiva!
vi blev hämtade nånstans långt borta och körda till huset liksom, de va mycket trevligt med snaåsvisor och lekar och så, erika lärde mig att äta kräftor så de va ju najsi. efter en ganska lång kväll blev vi lämnade ute i skogen och fick vänta på taxi länge. den kom till slut och vi kom till slussen, köpte massa gott och tog sen tunnelbanan hem. kl 4 låg vi i sängen och somnade på en sekund typ.

vi sov länge på lördagen och sen blev de bara dusch och sen till spångi och möta milli! jag och ploppen tåg bussen dit vid två, så träffade vi miillaa och handlade massa massa snask och mat och åkte hem och satte oss i soffan och kollade på sex and the city box! lite senare kom sarisen och vi myste gärnet, kollade mer på sex and the city boxen, spelade kort, pratade massa och sen sovi. väldigt mysig kväll :)

när vi vaknade i morse gjorde vi (sara) en god frukost, satte oss i soffan igen och satte på boxen, kikade några avsnitt till och sen blev de lite städning och så. :)

snart blir de jogging med plopp, sen mat och sen tv eller nått!

jag älskar iallafall mina tjejor, snart är vi märkta för livet(hihi) och de betyder att vi hör ihop alltid alltid alltid, hihi.
tack för helgen tjejer, ni är bäst<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

alltid! :D

2008-09-07 @ 19:37:44
URL: http://matsii.blogg.se/
Postat av: chrisse

wiie! jag älskar älskar älskar er!!

2008-09-07 @ 21:25:06
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0