söndag

måste börja med att säga att jag är stolt över boi som bloggat som bara den på sista tiden:)

denna helg har bestått av plugg för min del. massa svenska, engelskatal, fysik omprov och biologi! jobbigt jobbigt men nu känner jag mig sådär lagom duktig iaf! har precis ätit middag och nu ska jag bara chilla! kanske kanske hem till ploppie och kolla ensam mamma söker, men vet inte. annars får hon spela in de så kan vi kolla i veckan!

tycker även att alla nittioettor måste måste måste ses någon dag i veckan!!!!!! typ torsdag? kan alla då? för de känns som miljoners triljoners år sedan jag träffade chrisse!:( saknad korg. och vi måste prata kläder, vad vi ska beställa för några och när och från vart och vilken färg och vilken text och vilket tryck. tröja eller byxa, de är den stora frågan! och jag tycker även vi ska kolla resor någon dag.. skulle vara skönt att boka så man vet att det verkligen blir av! kommer bli bäst!!!!!

har sovmorgon imorgon, yippi på det! idag skulle jag rensa tangentbordet för de var damm och brödsmulor under en del tangenter. men då lossade en del knappar:(:(:(

Kommentarer
Postat av: chrisse

håller verkligen verkligen med! men det är bara ett problem och det är det att min vecka är rätt körig. Slutar halv 5 på torsdag och då ska jag hem och rida, men kan vi inte ses över en fika på onsdag då? Fast bara en liten stund typ... miss u!

2008-09-21 @ 22:44:13
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan inte onsdag:( vico ska färga min utväxt då!! åh vad tråkigt.. vart försvinner all tid egentligen? sen kan inte jag på hela veckan..:(:(

2008-09-23 @ 18:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0