I see the light surrounding you

idag har jag varit ganska duktig, har städat mitt rum! så nu är de typ fint :)
fick konstiga telefonsamtal som jag inte orkade svara på inatt och när jag vaknade så messade saris och sa att hon hade nått som hon bara måååste berätta, men självklart vägrade hon berätta.. får veta ikväll. är nyfiken.

ikväll blir de släkt middag för att jossa har fyllt år, så de blir nog mys. sen vill jag se ensam mamma söker oxå, för de är bäst :) just nu sitter jag och kämpar med massa engelskaglosor som verkar vägra att fastna i huvet, kul.
sa jag att jag och sanna såg patrik 1,5 och att den va bra? de va typ jättemysig och sevärd!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi (a)

2008-09-21 @ 21:59:35
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0