the notebook

tjoo, igår vart de mysmiddag med familjen och sen film, godis, och klippning med millis och nico! hur mysigt som helst, galet bra film oxå.
gick hem nångång när vi va jättetrötta och sov.
idag har jag redan hunnit städa mitt rum och klippt jossa, kortare den här gången och jag tror att de blev jättebra!
ska snart hoppa in i duschen, äta lite lunch och sen åka till vällingby med bästis :)
sen ikväll blir de födelsedagsmiddag för saras far, och sen party skulle jag tro :) får se vilka av flickorna de blir, men de blir säkert super bra.

igår hade vi ju kundpass och jag slingade min mammi, de va faktiskt inte kul.. :P hennes hårt är de svåraste jag har varit med om :O blev lite stressad eftersom att det var blekning men de blev ju bra tillslut! sen blev de permanentrullning på docka, jippie..

imorrn ska vi slinga sarisen oxå! kkänns som att jag redan är frisör,, haha.. :)
men duschen nu! pusss<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det blir en jäkla massa klippningar för dig! <3

2008-09-28 @ 11:01:32
URL: http://kiwifrukter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0