tisdag...(blir det november imorgon?)

idag blev de aktivitetsdag och de var kuli och lite frost, lite regn, sol och massa skratt!!!! vi fick fina blommor som står i en genomskinlig vas:)
på torsdag blir de nittioettorna. lessen om de var jag som gjorde så de blev lite förvirring för er alla om vilken dag vi skulle ses, för jag kunde inte idag (slutade ganska sent och chrisse kunde inte nu ikväll..) så jag tänkte att vi kunde ses torsdag också så jag också skulle få gosa lite med er, men sen visade det sig att chrisse bara kunde tisdag ELLER torsdag:) men jag hoppas att de löser sig iaf!!!!!! torsdag<333333

när jag kom hem var jag hungrig och åt lite, sen hade jag lite ont i ryggen. sen träffade jag nosi vid kramis och tog en joggingrunda och de var hurtigt och vi sprang två varv utan att stanna. de är bra för att vara oss!
och eftersom de blivit som de brukar igen så ska jag snart träffa plopp igen, vi ska cykli, göra nyttigt snacks, kolla idoli och sen skräckis saw 4!! (tror de var 4 iaf..) har inte sätt den och snart kommer femman på bio!!! så måste ju se fyran innan det! sen ska vi nosgosa och kanske sova på det där nyupptäcktasättet (med nos mot nos) inatt.. mys gånger tusen.

nu tror jag att ploppie är stolt över mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja e stolt iaf :) älskar er sveriges sötaste tjejer<3

2008-09-30 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0