tooooooorsdag.

gissa vad!? min mobil dog igår och jag kände mig halvt handikappad hela dagen på apun och i stan efter. men jag överldevde och fick sno pappas konstiga mobil som jag inte vet du man gör smileisar på, kul. hade iallafall apu igår och förgade jennys utväxt och de blev typ hur bra som helst, sen drog vi till stan och hon hittade ett par fina skor och fixade pluskort.
idag är de torsdag=lite ångestdag i skolan. först bild i TRE timmar, fatta tråkigt? med en ganska onajs lärare som blundar när hon pratar och inte vet vad en rakhyvel är typ. sen lunch och matte, matte, det dödar mig typ. sen typ tvååå timmar håltimme, milli sov i soffan och jag och jessi chillade lite. vi tre är nog de hurtigaste jag vet, okej inte riktigt men ändå.. :) vi var på styrketräningen och gymmade, de är vårt individuella val och de va typ najs! fast de va nära att vi var tvugna att spela rugby med fordonspojkarna, typ mos på oss? vi slapp iallafall!
när jag kom hem åt jag pappas godaste pannkakor, sov ett tag, kikade lite på idol och sen ut och promenera med min plopp som var lite ledsen idag, älskling<3

jag har lite halv ångest för imorgon oxå, först skägg och maskinvård, hur tråkigt låter inte de liksom? och sen kundpass, hjälp jag svimmar typ.

jag är jättetrött, ska kanske sovi snart, pusss sötbarn


Kommentarer
Postat av: Sara

Bild i tre timmar = LYCKA! :D Haha.

Love you!



Och Tutt, vico berättade, usch alltså.. :( <3

2008-09-04 @ 23:37:41
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0