torsdag

hade matteprov idag och tack vare tungi tror jag att det gick ganska bra! eller asså, kanske inte bra, men okej iallafall :)
mitt i matteprovet vart de brandlarm, men fick iallafall sluta lite tidigare så då åkte jag hem. de är typ najs väder!
ska snart till vällingby med ploppis och så kanske sara om hon kommer till spångi nån bra tid! ska kika lite där och sen hem och ätaa.

imorrn är de kundpass hela dagen. HJÄLP. ska slinga mammi första passet och sen antar jag att jag ska klippa nån kund, men hoppas på att få slippa! och juste färgade erikis utväxt igår och tror att de blev helt okej! va tråkigaste dagen på salongen, fick svara i telefonen typ trehundraelva gånger, annars hände de typ ingenting.
imorrn blir de mys med mina älsklingsflickor, vi ska kika ¨på resor liksom! hihi de kommer bli bääääst<3



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0