bomåndag

hej, idag är det måndag:) dagen har gått mega snabbt med typ kemi, fysik, gympa osv.
har kemiprov imorgon, kommer gå jätte dåligt! om jag och lollo får g kommer vi bli lyckligast på jorden, för vg kommer vi typ fundera på om de verkligen är sant... och mvg.. då typ.. skulle vi börja fundera på om de var något fel på läraren:S ig skulle jag icke bli förvånad över.

iaf, idag får benen vila. dagens yippi till cookie!
jag vill smaka den nya ben and jerrys med coockie dough och chocolate fudge brownie! den borde nog vara god!

   

typ jätte gott!!

nu blir allt i mitten för jag vet inte hur man flyttar på det! nu har jag pratat med ploppie! och vi ska typ gymma imorgon och sara. armmuskeltävlingen kallar, musklerna växer! jag och rumpi måste träffas och jämföra någon dag. och vi måste fixa dommare!!

nu glömde jag om jag skulle skriva något mer.
men nu ska jag måla naglarna och tvätta ut en sak ur håret!!!

Pussplopp


Kommentarer
Postat av: chrisse

knas dom är ju inte nya! Men supergoda!!!!

2008-09-17 @ 20:29:09
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0