2 april

tjoho nu sitter jag i skolan och har precis slutat! hade typ tre lektioner idag och de var tacos de lunch:D mums! men de var kö till grönsakerna och osten och alla såser typ en timme.. eller asso låååång kö:( aja men de är vår ute:) jag vill ha shorts! ska typ elda upp alla vinterkläder och jackor och tjocka skor och allt sådant för att plocka fram alla andra kläder!! läängti. och nu är det bara en skoldag kvar och sen är det påååskloov  wiiiiiiiiiie:) på fredag alltså imorgon ska vi fira sara sen vet jag typ inte mer vad jag ska göra på lovet eller förutom GÖÖÖÖTTEEEBOORG med tutt och nosi, de kommer bli grymt! längtar as mycket:)

om typ 30 minuter är det utvecklingssamtal för min del med monini, är typ nervös för att han kommer säga något dumt om mig.. sen ska jag gymi med ploppie förhoppningsvis:) kanske får en skymt av henne iaf!!

pusspuss

ps. igår var det 1a april då fick man luras hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0