sommar? :D

det är på riktigt typ sommar idag, jag avlider typ för att det är så skönt, jag blir glad.
har myst ute i solen med min älskling idag, promenerat, ätit sallad, suttit i solen och åkt lite bil (a)
ikväll blir det utgång med bästis, min älskling, kira och emma, det blir nog superbra :)

och juste, igår firade vi ju saris hemma hos kirill, vi dansade, och umgicks hela kvällen, trevligt! :) fick träffa felix och stefan oxå, typ sjukt länge sen sist! de enda jobbiga va hemresan som tog typ 3 år, men annars va kvällen lyckad tycker jag :D
nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen laga mat till oss som är hemmi, och sen se wildkids finalen!! missa inte! pusss<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, toppen toppen, underbara väder :D

2009-04-04 @ 18:13:17
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

wild kids är bäst:D

2009-04-07 @ 15:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0