<3

tjoho idag är de söndag:) jag har typ fått något konstigt typsnitt på skrivstilen här så de känns som att de blir fult nu.. men jaja de får vi se sen!

igår var de kräftskiva hos tina. as gott och trevligt! var lite blandade människor och så:) sen massa goda saker till och god dricka och lite snappsvisor! de var mycket trevligt som sagt. sen fick jag nico katta riktigt bråttom och fick kuuuuuta till bussen för att hinna. vi skulle nämligen ut! vi hann och kom in till stan levandes:) och vi gick mot the bridge dit vi skulle, AS lång kö! så vi stod i den typ tjugo minuter, träffade carro i våran klass som fyllde år och skulle in dit också. efter några om och men kom vi in. de var typ ganska liknande toxic innan. vi hade iaf as kul och dansade och pratade med roliga människor och så.. jag minns inte riktigt vad vi gjorde:p men träffade AS MÅNGA som man känner lite eller känner igen.. men sådant är alltid kul! sen blev vi alla jätte trött helt plötsligt och dog så vi gick till donken och åt och sen åkte vi hemåt!!!

imorse när jag vaknade var jag totalt död, mitt huvud dunkar sönder sig själv och jag har ont i knät och mår illa. men nu har de blivit lite bättre:) skönt! snart blir de stan med 91 minus sara (tyvär:() vi ska fika lite och jag ska få preeeesenter av dom. spännande:D längtar iaf. och sen ska jag få se min fina korg i brunt hår! längtar efter de också! och sen ikväll blir de sushibufe med tina katta lollo kanske mathilda typ. MUUUMMMMSSSSSS! måste bara spara mig så jag blir hungrig. men de löser sig.

nu ska jag snart vandra:) pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0