4 dagar kvar hihihohohhi

tjooooo noooooooooosss!
om fyra dagar blir jag vuxen:) stört skönt.

igår tillbringade jag dagen med min käre arbetskollega, vi vandrade runt seriööööst hela stan och gick till lite roliga butiker och kikade och åt glass! sen började de spööregna!! blev seriöst helt dyngsur och var vattenpölar överallt och mina skor gick sönder så jag kunde lika gärna gå barfota. men de var najs iaf. på kvällen blev de ploppielopp afton<3 och vad jag saknat det.

idag är de lite sol iaf. ska lämna tillbaka en film som jag och plopp hyrde igår, sen ikväll ska jag och mathilda vara riktigt riktigt elaka.

sen tycker jag 91 ska träffas i helgen<3 någon som håller med lite?



Kommentarer
Postat av: lito

det blir lite svårt eftersom att vi inte är hemma ;) men klart vi ska ses snart!

2009-08-15 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0