lill-lördag

måste först och främst säga att jag är stolt över min nosvän som har varit en otroligt duktig bloggare på senaste tiden! fick nästan lite dåligt samvete och var tvungen att uppdatera lite själv:o

ja. just nu sitter jag och äter en mumsig middag!!!! så om någon är hungrig någon dag kan den komma till mig så kan jag laga lite god mat:D:D

idag är de lill-lördag som de så fint heter. dagen har bestått av skola, potatismos och samhälle typ. vi har börjat med sam och religion nu, båda är kul! iaf efter en lektion.. får väl se sen.

idag har de även spöregnat, omysigt. hej höst!! när vi slutat skolan vågade jag och tina inte lämna byggnaden så vi gick till bibblan och satt och skrev cv lite, men de var tråkigt. så jag lämnade henne när regnet upphört och vandrade till stationen för att hinna med ett tåg som gick 19 över! precis när jag kommer ner på perrongen så stängs dörrarna och tåget åker iväg!! då blev jag lessen och köpte en bulle för att tröstäta, men den var torr och jag tappade den på asfalten:( då blev jag ännu mera lessen. sen insåg jag att min mobil gick fel, typ 4 minuter för sent.. eller om de var för tidigt.. minns inte:s jaja sen kom iaf nästa tåg och jag kunde bestiga de!!! wie.

och kom till stan levande och träffade en väldigt söt flicka. vi chillade runt lite överallt och åt glass och hade de trevligt och handlade lite. och jag åkte en ny bana på räls som jag aldrig åkt och upptäckte nya platser på jorden!! de var najs.

sen kurrade min mage så jag satte mig på tunnelbanan och nu äääter jag som sagggttt!!!!!!!! de satt fint.

imorgon börjar jag seeent! måste hämta en sak på posten nu, typ någon kod..

nu vart de mörkt ute.

jaja. pusspusspuss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig nos :D

2009-08-26 @ 21:28:28
Postat av: Anonym

duktig nos :D

2009-08-26 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0