måndag

sämsta bloggaren typ, men aja.. nu har skolan börjat, fast vi har inte börjat med vanliga jobbiga scheman, men iallafall. idag lekte vi med ettorna och tvåorna, de va väl ganska så kul, fick sluta en liten stund tidigare tror jag, så jag åkte till staden och tog ett litet kontoutdrag och typ såå. imorrn vill jag köpa några fina leggings..
har precis ätit tacos med jossakossa och strax ska vi väl ta en prommis med bebishunden. sen blir de typ filmi med henne, och om vi känner för att vara lite småtjocka så kanske vi köper lite godis, och sen kommes hjärtis hit och typ kollar paradise med mig eller nått, (vi är typ beroende)
i helgen var hela tjocka släkten på kryssning till helsingfors, mycket trevligt!
nu i veckan händer det väl inte så jättemycket, twinnie kanske ska klippa mig imorrn, kanske tvingar jag älsklingen att köpa byxor, det är första praktiken på torsdag, och på lördag ska vi på kräftskiva hos pitina :)
jag sydde nyss ihop största fetaste hålet på mina jeansleggings, hoppas de håller.

här är lite bilder från helgen på mina söta kusiner och lite andra söta.



pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0