rhooooooooods SNART

om exakt åtta timmar kommer minimini bo och ploppielopp och hämar mig. sen ska vi hämta tutten och milla. sen ska vi till arlanda!!!!! och gissa vart vi sen ska??????? RHODOS!!

som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat. som vi väntat. och längtat. och väntat. och längtat.

ja ni fattar grejen och nu är vi äntligen där!!!! helt stört. väskan står packad med allt som kan behövas + massa saker till. min mage gör ont för att jag längtar så mycket. skulle kunna skriva en uppsats om min längtan men vet inte om jag orkar de. får skriva en uppsats efteråt om våran resa.

och de sjuka är. om en vecka kommer vi sitta här hemma i sverige och ha allting bakom oss.. de känns skumt.. men hoppas vi har massa bra minne då:D fy fan vad kul vi ska ha.



idag däremot så arbetades de på pride. de var as kul och alla killar är så vältränade och snygga så man halvt dör. men jag överlevde som tur var.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0