tjo.

chillig dag idag, började med kultur och stilhistoria, lite konstig kurs, men de blir nog säkert bra. sen hade vi typ intro på projektarbetet, verkar kul med uf, så de får de nog bli!
efter skolan blev det en snabbis till gina och monki med millis och lito, vi shoppade lite småsaker och åkte hem.
imorrn är de endast mössprovning, och sen leeedig, och studiedag på fredag, ibland tycker jag om enskede gård :)
med det känns sjukt att vi ska prova ut studentmössor, vi tar liksom studenten i vår! känns som att jag började ettan igår typ.. men de är najsiiii :)


sommarlovet mellan nian och ettan, vi är minst i världen.

snart kommer kanske min pojke om jag har tur, och då ska vi kolla på vårat inspelade paradise hotel 4 på danska. vi är världens största töntar, jag vet. puuuuusssss!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHA, ofta bilden när jag ser ut som Gollum och Voltemorts barn... -.-'

2009-08-26 @ 22:13:57
URL: http://ingapauser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0