annandagjul

min blogglust har inte riktigt existerat nu under julen.. iofs är de fortfarande jul nu! annandagen är idag:D och de betyder att mellandagsrean börjar och de blir shopping med ett par 91or, rump och korg iaf! så ska gå snaaaart! hmm ja vad skriver man nu då? GOD JUL I EFTERSKOTT. känner att jag ätit väldigt mycket julmat nu, men de är gott så de blir till att fortsätta några dagar till måntro!

jag har fått fina julklappar, bland annnat ett databord att ha i sängen. de är egentligen ett frukostbord, men min kompanjon lovisa hade de som databord och jag blev avundsjuk så önskade mig också ett. fungerar super och man slipper bli jättevarm i knät!!!!!!!!

jaja pusspuss nu ska jag börja vandra:D:D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0