fredag igen

känner att uppdateringen varit lite dålig från min sida:o oooopppsi! när skrev jag sist? förra helgen typ? jaja, nu är de HELG igen. och jag är glader! veckan har bestått av nittioettmys, träning, plugg osv. igår var de sacomässan på dagen, ganska givande. sen åt vi buffé på pizza hut. och på kvällen var jag på mc donalds:D ja, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.

nittioett, jag ska ladda upp bilderna på facebook, de har varit så segt bara. men de kommer, jag lovar.

ikväll blir de middag hos siamesen, sen utgång!!! jag är taggad. ska börja fixa mig lite nu och duscha och bestämma kläder.. får se vad de blir! och sen bär de av till henne någon gång, vet inte när.

& imorgon blir de mys med alla nittioettor!!!!! kan de bli bättre?

nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0