hooos niiiico

nu är jag hemma hos nico och kollar på när syskonen nordlund äter indisk mat typ eller någon gryta som de lagat. jaaa vad händer nu då? vi får se lite vad som händer, men kul ska vi ha. vi ska umgås eller chilla lite eller något sådant!!!!!!!

igår hade vi iaf grymt kul! vi åt hemma hos nico (känns typ som jag bor här, har äntligen lärt mig hitta!) vi åt god mat och skrattade massor. och ja, lekte lekar typ:p haha. sen åkte vi in mot stan och klockan blev ganska mycket och vi virrade runt lite men drog som vanligt till bryggan och de var bra som vanligt. nu kan jag inte skriva mer kom jag på för nu ska vi hitta på något kul :D


hahah vico liten. så sööööööööööööööööööött<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0