söööönndaaagg

hejjjiiii, igår blev det jag, nico och milla som gjorde staden. var stört mycket folk och väldigt trångt. men fick med mig några saker hem iaf. vi åt lunch och hade de trevligt:D sen när de börjat mörkna drog vi oss hemåt. hade gäster hemma och vi åt god julmat och sjöng julsånger! sen gjorde jag mig i ordning och begav mig till nico. sen träffade vi milli, chrissi och amandi och gick ut. hade jättekuuuuul som vanligt med dom människorna<3

var hemma lite innan fyra (tror jag?) somnade med min morgonrock på(a) det var skööönt. och sov länge idag. har inte hunnit med så mycket vettigt, eller har haft gästr idag också så blev ännu mera julmat. börjar tröttna lite nu..

ska göra iordning mig snart för ikväll blir det biiioo:D pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0