Du med stort D

Hej Victoria!

När du läser det här så har jag åkt hem, eller jag lär ju sitta i bilen iallafall...
Hursomhelst vill jag att du ska veta att du gör mig så himla glad inombords och du ger verkligen ordet lycka en innebörd.
Du har visat mig vad äkta kärlek är och du får mig alltid att känna mig älskad. Du ger mig uppskattning både när jag förtjänar det och inte förtjänar det. Du finns alltid för mig om det är någonting och du ställer alltid upp. Du är alltid enastående vacker och du har alltid nära till skratt. Du har allt det där som man någonsin kan önska att ens en person kunde ha.
För mig är du perfekt och jag älskar dig över allt annat!
Jag hoppas innerligt att vi blir gamla tillsammans.

Massor av kärlek <3<3<3<3
/ Thomas


Kommentarer
Postat av: victoria

jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig!

2009-02-04 @ 14:03:19
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0