fredag

fredag idag, alltså typ sista dagen på lovet :o för imorrn är de ju helgi.. igår blev de party hos adam, vi hade kul och dansade hela natten eller nått :) idag har jag inte åstakommit så mycket, har sovit, tagit en promenad och ätit typ^ blir nog hemma kväll framför tvn ikväll skulle jag tro, och så får vi se vad som händer imorrn, ska antagligen premiär gå ut, så de blir nog rooligt! ska kanske på danstävling imorrn oxå, men jossa har inte bestämt sig ännu om hon ska tävla eller inte eftersom att hon fortfarande är luite småsjuk, så vi får se!
nu ska jag nog ta en duscha eller nått! puss
 


saknar min lugg lite ibland... men bara jättelite (a)

Kommentarer
Postat av: sabina

Nu är bilder upplagda på fejjan som du ville ;)haha. hoppas du hade det kul ute igår också :D

puss<3

2009-03-01 @ 20:42:30
URL: http://sabinafiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0