helg!

japp, nu har alla enskede gårdsbarn (utom dom med omprov) helg :D jippie. så imorrn har jag lovat min bebis att sova länge, så de ska jag göra :D
mammi och pappi åkte iväg med en sjuk lillasyster till doktorn nyss, så fick äta pyttipanna själv, men de va ganska gott ändå.. snart blir de spinning med två av min hurtiga vänner! sen blir de hem och bara myyysa med min älskling, som är världens bästa människa :)
och imorrn blir de ju sovmorgon, sen kanske lite gym, tandläkaren och sen hem till ronja, de blir nog mycket bra :)
och chirsse va sjuk idag, milla var sjuk igår, hela min familj är sjuka, hallåi? bli friska!

på lördag är de ju alla hjärtans dag, och då ska jag mysa med mitt hjärta :)
puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0