hemmadag

vaknade för nån timme sen av att ploppie messade och av att det va jäätteljust i mitt rum för att jag hade glömt att dra ner rullgardinen, suck.. har iallafall ätit frukost framför tvn med syster nu, och snart ska jag ta itu med mitt rum, det måååste städas. sen måste jag fixa klart småföretagandearbetet och lite sånt. sen ikväll hoooppas vi på att det blir party, liksom typ 75 gången gilt eller nått? jaja, det blir bra hur som :) får iallafall leka med mina underbara :)
 igårkväll blev det inte heller som vi hade planerat, vi skulle ju bakat semlor och partat, men vi satt och åt godis i erikas soffa hela kvällen ^^ men de va jättemysigt det med.

men nu ska jag ju städa, puss!!



kom hem snyggig, vi saknar dig!

Kommentarer
Postat av: chrisse

haha ååh söt bild :P saknar er med ju! Men snart kommer jag hem, vilket jag iof inte vill :(

2009-02-28 @ 09:32:23
URL: http://chrisselito.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0