onsdag

tjo:) nu kollar jag på top model, jag hejar på den med långt hår. vet inte vad hon heter, vet typ inte vad någon heter:P
de är final:) nu vart de pausi..

idag hade jag en sjukt chillig dag, hoppade engelskan först eftersom jag glömde göra läxan.. så började elva, hade en lektion sen lunch, sen två lektioner och sedan sluti:) följde med lollo och köpte gymkort på vällingby. sen blev det träning i åkeshov med sabina, thomas och victoria. först lite gym sedan yoga:) yoga är as najs och kul och skit skönt, man blir jätte avslappnad och hjärnan blir chillig;) sedan åkte jag hem och åt. nu har jag skrivit min svenska grej.. är typ klar nästan:) känns väldigt trevligt att våran biologilärare gav oss läxa till imorgon att kunna massa frågor om typ bakterier också (kan inte ett dugg om det) suck suck:p

jag längtar till våren.
och saknar 91.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0