torsdag

heji. förlåt för att jag är en dålig bloggare:( (säger de som vanligt) men de är så himla tråkigt att skriva och jag kommer aldrig på något bra.. eller jag kan skriva att vi hade kemiförhör idag men hur kul är det?:P aja, de hade vi iaf och jag trodde de skulle vara bajs svårt men allt stod i formelsamlingen:D (de är en bok man får om man går natur typ och där står massa smarta saker och massa formler typ) aja sen hade vi lasangelunch men vi har lunch så sent så den var typ slut:( eller de ställde fram massa formar med lite lasangekladd på kanten:/ aja så jag grät en tår sen åt vi lite lasange iaf:) och det var gotttii. sen var det djurskukvård som är aaaas segt.. men de gick ganska snabbt. sen åkte jag och sara till stan för att köpa presenter till ploppy SOM FYLLER ARTON PÅ MÅNDAG!!!! skkkkööööööönntti:)

nu vill jag dricka tei! ssnart är de sportlov:)

Kommentarer
Postat av: alexx y

fett nice med 18 år:D ska du ut då?

2009-02-19 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0