follow through

hade mysipysikväll med sabina och erika igår, vi körde på våran tradition med skolkataloger och snask. vi hann med thailandsbilder, singstar och lets dance oxå :)
sov hos min älskling och hurtade upp ganska så tidigt för att hurta med sötona, vi gick på spinning och core och va typ hur hurtiga som helst :) och imorrn ska vi gymma, hihi.
nu idag ska jag tvinga min mor eller syster att lägga i en skumtoning i min lite orange hårbotten, hoppas de blir bra! sen tror jag nog att jag ska träffa min saaannis!

imorrn är typ fullbokad, konfaträff, plugg, middag med gudfar och gym, ingen sovmorgon här inte :O
jag tycker att min bästis kan bli frisk nu oxå, puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker jag med! Hade helt glömt att det är konfa imorron ;o

2009-01-24 @ 14:09:57
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0