mitt 2008

nyårsafton 2008

 
Början av året minns jag typ inte ens ? jag fyllde 17 i februari och firade med mina underbara vänner.


I mars åkte 91 minus chrisse till millas land och myste gärnet i några dagar. Vi åkte också på mini konfaläger till brommagården

 


Vi firade millas 17års dag på kananbadet, vi stekte hamburgare och fick middag mitt i natten typ, men de va kul!



Massa dumt hände ibland 91orna, men de reddes ut efter mycket tårar kvällen innan jag åkte till lefkas med familjen och kusinerna, det var en underbar resa!


 Sommaren bjöd på mycket, en underbar vecka på sandön som vanligt, en vecka på öland, underbara vänner, lite sol och bad, sverige matcher i kungsan och sånt härligt!




I slutet av augusti åkte vi till bålsta och hade firade erika, vi tältade, grillade, och hade sjukt kul, men det var kallt :P




I oktober åkte vi tillbaka till millas land och hade de lika bra som sist (a)




På höstlovet träffade jag världens underbaraste kille <3




nånstans här blev världens bästa syster brunett, hihi :)



julen firades som vanligt här hemma och de va lika mysigt som vanligt :)
 
nyår blev trevligt med först middag hemma med familjen, kusiner, vänner och pojkvän, och sen fest hos ronja, och jag fick dela tolvslaget med 91 förutom erika och min älskling, hihi

jag tror och hoppas att 2009 kommer blir jättebra! hihi, puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, haha, jag hade glömt massa av det där! :p

Tack för ett bra år bästis! <33

2009-01-02 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0